Pub Banken

Redig lyxdag idag... semester så där mitt i veckan. Först sovmorgon och sen frukost med kusin P på Conditori Fantasi. De har sån där god buffé där man får äta hur mycket man vill. Efter det 70 minuter helkroppsmassage... snacka om att det är en sån start på dagen man behöver ha varje dag! Fast då hade det förmodligen blivit mer fettknådning än muskelknådning (ni kan tiga still nu ni som fick något i halsen... en och annan muskel finns fakiskt på denna smäckra kropp).

Köpte en blomma med mig till Grahnskan eftersom det var första besöket i hennes nya hus. Vilket ställe! Stallar, längor, hagar, skog, djur... mitt ute i ingenstans. Men det där är du hjärtat och jag önskar dig och Tony all lycka!!!!

Sen var det dags att hämta Mitzy och fast att jag hade stålsatt mig så kändes det otroligt jobbigt när de kom med den lilla urnan. Blev riktigt ledsen och fick sitta i bilen en lång stund innan jag kunde ta mig därifrån. Bara det att fundera var man skulle ställa den när man kom hem innan det var dags att sprida askan. Usch! Gjorde lite fint i rabatten med en lykta och en liten blomma under jasminen där hon alltid legat, och sen när maken kom hem så strödde vi henne där. Även om det var ledsamt så kändes det också bra. Nu är hon hemma och jag tror att det var det som behövdes för att vi skall släppa det nu. Miss you baby



Kvällen har sedan tillbringats tillsammans med plugg-kompisarna från högskolan.



Vi träffades på Pub Banken och käkade och drack en öl. Roligt att träffa dem igen... speciellt att höra Patrik berätta om sin tripp till Tanzania och klättringen upp till toppen av Kilimanjaro. Fick höra att det var tuffare för riktiga elitidrottare att göra detta eftersom deras muskler kräver mer syresättning... kanske det finns en chans för en annan ändå? Mina muskler kräver nog ingen syresättning alls... ha ha ha. Nej, det är nog bäst att jag håller mig borta ifrån sådana äventyr, det räcker gott med en runda runt Willys imorgon på lunchen.

Sov gott alla ni 52 som idag besökt bloggen!  //Farmskan


Kommentarer
Anonym

hEJ! vilken härlig dag o jobbig samtidigt! Hoppas vi kan ses här den 8:e! KRAM o ha dé!

2009-09-17 @ 20:55:17
Git

Va, killen i mitten på kortet och tjejen till vänster, visst jobbar de på IKEA! Killen (har glömt hans namn) jobbade också som kommunikatör på IoS, när jag jobbade där, och tjejen om det är hon jag tror, jobbade som Tekniker på IoS. Du får hälsa dom när du träffar dom nästa gång.

Kram

2009-09-17 @ 22:06:08
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0