Varför man får migrän

Jag tror att jag de senaste dagarna gjort en stor insats för mänskligheten. Jag har nämligen kommit på orsaken till varför man får migrän. Trumvirvel.... SIFFROR

Idag när jag åkte hem från jobbet tänkte jag att jag orkar fasen inte se fler siffor, räkna fler kolumner eller skapa mer Excel-filer... min hjärna går ner på dödläge helt enkelt. Samtidigt är det ju viktigt så man slits mellan viljan (sitt interna krav) att leverera på alla deadlines och viljan att bara trycka Ctrl-Alt-Delete och logga ur. Men idag fick datorn stanna på jobbet, nog jobbat över för denna veckan!

Stannade till i affären och köpte grillade revben på vägen hem och nu har jag och maken gnagt och druckit lite vitt till det. Så gott! En promenad för att få lite syre hann vi också med innan man nu snart skall slänga sig i TV-soffan och bara mysa. Fast man somnar väl som en sten innan 9 förmodligen. (Fasen jag skrev en siffra...)

Fick besök av Paps och Babs igår som hade hjälpt oss fixa biljetter till en konsert. Och så har vi köpt biljetter till Claes Malmberg och även funderat på en weekend-tripp... saker man kan göra nu när man är helt själva. Hoppas man kan börja uppskatta detta och utnyttja möjligheterna nu när man inte har Mitzan som måste ordnas för. Men man saknar henne något fruktansvärt... livet är inte riktigt sig likt.

Vill passa på att säga grattis till stor-dottern som fått jobb igen på Madeira!! Lycka till

Ha nu en skön fredag! Pussar //Farmskan

Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig.
Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.
Nalle Puh



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0