Cykeltur?

Ingen sovmorgon för Farmskan idag... men det står man ut med flera gånger om när man börjar morgonen med 75 minuters thai-massage. Så jäkla skönt! Låg där och konstaterade att livet kan vara bra gott och leva när man unnar sig lite saker. Knådad och mör gick jag sen en sväng på stan i det härliga vårvädret. Skulle fixa stövlar trodde jag men det var ju stört omöjligt... bara sandaler i alla affärer. Hittade istället en rosa kofta (nähä!?) inne på Indiska, skitsnygg verkligen. Det stod liksom Farmskan på den...

Tog en kvick sväng ner om kolonin och satt i solskenet och gassade med Paps & Babs en stund. Tiggde till mig lite elefantgräs som jag skall plantera imorgon när vi har vår trädgårdsdag hemma (det vet inte maken om ännu så säg inget...). Håller vädret i sig kan man ju grilla också.

Skulle vara hos Bror med fru runt tre på lite mat, de fyller ju år i dagarna bägge två och skulle ha lite kalas. Men eftersom jag hade lite tid över svängde jag förbi farmor Signe och lockade ut henne i solen en stund. Och som vanligt fick man sig ett par härliga skratt.
- Jag har varit på massage idag
- Va?
- Jag har varit och fått massage idag
Efter en stunds tystnad började hon plötsligt skratta...
- Kan du inte bara ut och cykla en runda istället.

Ja, det är säkert ett lustigt påfund... massage var nog inte jättevanligt när hon var ung.

Maken har varit på Sir Väs möte sen tidigt i morse och jag har precis varit och hämtat upp honom. Nu blir det soffan, lite gott kaffe och en film. Ett bra slut på en skön och härlig dag!

//Farmskan

PS! Fördelen med små bröst är att de sitter där de ska...


Kommentarer
Bottan

Haha heja Signe! Hon är obetalbar :)

Och det var säkert Ola också.

2010-04-25 @ 17:56:55
URL: http://bottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0