Frääädag!

Kombinationen Fredag + Lön är helt oslagbar... Gick upp extra tidigt idag och rensade bort alla räkningar, gjorde alla pensionsöverföringar och annat tjafs. Det är så jäkla skönt att ha räkningskorgen tom. Eller är det bara jag som tycker det?? Men att både deklarera och inse hur mycket skatt man betalar samtidigt som man betalar årets värsta räkningsmånad kan få en att bryta ihop. Men nu glömmer vi det (*ler*)

Hann inte mer än in på jobbet idag förrän det ringde i telefonen och en snäll dam frågade om jag var Farmskan.
- Jajamen... (ännu en dryg försäljare..)
- Du har blivit utvald att få en stor hälsoundersökning



Tjoho! Varför ringder de aldrig om att man blivit utvald att testa ett nytt intressant resmål, vunnit pengar, en ny bil eller något annat som är lite lattjo?? Fast å andra sidan kanske man skall vara tacksam för en hälsoundersökning när man börjar komma upp i min ålder. Så... jag är nöjd med det och tackade glatt Ja.

Annars var dagens höjdpunkt:
- Mulle erkände att jag gjort tänkt rätt...
Till er andra som tycker att jag vid vissa uppjagade tillfällen borde ha kontoret på toaletten så har jag förstått att det skulle faktiskt kunna vara möjligt att fixa...



Nu skall det dock bli skönt att hålla helg... känner mig otroligt nöjd med min vecka och ser fram emot thai-massagen imorgon, kalas hos Bror och lite mys med farmor.

Hoppas ni också får en underbar helg! //Farmskan



Kommentarer
Sassa

Detsamma till dig vännen du får med ha en skön helg!Kamen!

2010-04-23 @ 19:13:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0