Galen i bubblor

Och så ny jobbevecka igen... härligt! Dagen har varit bra, har fått mycket gjort och en hel del planering avklarad. Allt går så mycket bättre när man inte har en massa möten inbokade. Spännande vecka den här med en massa (förhoppningsvis) bra diskussioner, och att veckan sen avslutas med lön är ju liksom lite av ett antiklimax. Mer pengar till folket!!



Just nu är jag helt fixerad vid ett spel i min mobil, Bubbles. Ett helt banalt spel som går ut på att plocka bort färgglada bubblor som sitter ihop. Fullständigt meningslöst och totalt beroendeframkallande... Har utmanat Jonte från gamla pendlarbilen och just nu leder jag stort! I helgen har jag spelat som en galning och fick värk i nacke och axel av bara farten. Tur man skall på massage på lördag!

Ikväll har jag jouren på IT-supporten. Modern försöker installera sin skrivare och det är ju ett kapitel i sig... Undrar om man kan ta bra betalt för support. Jag menar tio minuters samtal bara för att försöka få henne att hitta kontakten till kabeln... Det borde ju inbringa en del cash.



Får väl också för husfridens skull gratulera samtliga mina barn (och svärdöttrar) till följande:
* Mattias, seger i premiären och ett mål... på nick!
* Marcus, seger i premiären
* Madde, seger i premiären
* Hanna, till sommarjobbet på golfkrogen... nu blir det matlagning hela dagarna
* Elin, till det amerikanska körkortet... för 28 kronor
* Tessan, för nytt jobb, bättre betalt och ny lägenhet.

Jag är otroligt stolt över er allihop (men mest dig Tia... självklart!)

Till sist:
Anledningen till att kvinnors BH:ar inte alltid matchar våra trosor
är att VI faktiskt byter underkläder...


//Farmskan



Kommentarer
Git

ha ha ha, min make har också upptäckt detta bubbel spelet i min mobil, han tar den så fort han kan och spelar tills batteriet tar slut. Du har rätt det är beroendeframkallande...

2010-04-19 @ 20:49:27
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/
Kusin P

Nytt tips från coachen: Detta fantastiska spel finns på nätet också! Helt beroendeframkallande men ack så roligt!

2010-04-20 @ 08:44:29
mamma

Det var inte snällt skrivit om min ounnighet i datavärlden/Kram

2010-04-21 @ 13:50:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0