Tillbaka i DC

Jag och bussar ar ingen bra kombination... vem minns inte Lybeckresan i julas nar bussen gick sonder. Idag tror jag att jag har varit med om nagot annu varre.

1) Busschaufforen var en komplett dare!
2) Busschaufforen hade troligtvis inget korkort
3) Vagarna i USA ar inte vidare bra
4) Att halla hastigheten ar liksom inte deras grej... (=man mar illa)
5) AC:n gick sonder sa vi var tvungna att vanta in en ny buss
6) Den nya bussen hade en likadan busschauffor, utan korkort och totalt galen
7) Toaletten pa bussen gick inte att spola... som om nagon brydde sig om det

Jag var ocksa tvungen att ga och nar jag gjorde det gick handtaget av pa insidan av dorren och jag var fast dar inne... eftersom dottern satt precis utanfar knackade jag ett antal ganger for att visa att jag behovde hjalp. Efter ett par minuter hor jag:
- Du skall trycka ner handtaget
- Jo, tack jag vet men handtaget sitter i min hand och inte i dorren
Forst da hjalpte hon till att oppna och kunde knappt sluta skratta...

Hm... det ar nog dags att aka hem nu (*skrattar*)



Lite bilder fran New York kommer imorgon...  //Farmskan


Kommentarer
elin

bara jag tanker pa det borjar jag skratta, HAHAHAHAHAA!

2010-04-07 @ 05:18:29
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/
toja

HAHAHAHAHAHAHAHAHA jag kan se det framför mig, dampe som tycker hon är smart o säger att man faktiskt ska trycka ner handtaget. MAHAHAHAHAHAHAH

2010-04-07 @ 20:29:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0