Borta bra men hemma bäst



Jag och maken är åter på svensk mark... både skönt och lite vemodigt. Vi har haft en jättebra vecka nere hos Tessan där man fått uppleva både det ena och det andra. Jag vet att jag lovade lite bilder och lite roligheter men just nu orkar jag inte. Det var en jobbig flygresa hem (för en terroristjägare som mig...). Och imorgon lär det inte heller bli något eftersom det är kick-off med jobbet så.... jag ber att få återkomma och då skall ni få både bilder och stories...

* Spegelkvinnan
* Hemresan ifrån Seixal... (OMG!!)
* Mannen med cementstövlarna
* Huset som var en sten...
... och lite annat smått och gott

I can see clearly now... //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0