EM i häckklippning

Fast det otroligt klibbiga vädret så var det bara att dra på sig trädgårdsoutfiten och ge sig ut. Maken klippte och jag räfsade vår yviga Spirea. Så nu är den prydlig och grann igen. Gillar när trädgården är i ordning, en lite oväntat sida jag har... Maken har gett sig på bilarna och jag får väl städa lite. En typisk hemma-fixar-lördag med andra ord.

Jag har ju tidigare berättat om bröderna F:s smått otroliga förmåga att "släppa väder". Det är verkligen något högst unikt och i morse fick man sig en smärre chock. När jag konfronterade honom var hans svar:
- Det går liksom inte att hejda... tror jag skulle kunna driva ett mindre hotell med gas



Den mest naturliga sak i världen...

Vill också passa på att gratulera MALIN och hennes Figge som gifter sig idag!
Önskar er all lycka!!

//Farmskan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0