En fullspäckad

Torsdag kväll och jag tittar fram emot en fullspäckad helg. Det mesta av den går i och för sig ut på att hjälpa till på byns årliga loppmarknad, i vanlig ordning säljande porslin (eller udda, söndriga saker om man så vill). Det är jag och lilla dottern som tycker att detta är årets riktiga höjdpunkt. Maken är inte riktigt av samma uppfattning och har därför valt att vara hundvakt.

Fick ett samtal från bästaste Lena i morse om en förfrågan att åka upp till inspelningen av Dansbandskampen... hmm, det lät väl ganska trevligt tyckte jag. Så den 4:e december skall vi dit och svänga våra lurviga... och jag som idag påstod att jag slutat dansa. Ooops!

Idag var det sista dagen för en hel del sommarjobbare och de hade den goda smaken att bjuda på kakbuffé. Visst är det väl lite hyfs ändå på ungdomarna nu för tiden. Eller kanske inte ändå... såg att stor-sonen blivit stoppad för att ha kört utan bilbälte och blev 1.500 kronor fattigare
- Bespara mig moralkakorna, tyckte han
Ja, vad säger man?? MEN FÖR H-VETE MACKAN!!!

Dags att chilla ner för... nu är det S-E-M-E-S-T-E-R



Tänker och tänker... hoppas på kontakt imorgon  //Farmskan


Kommentarer
bottan

Måste säga att jag håller helt med Stefan ang. loppisar. Så där säger jag...-Men Åsa för f-----n! Gammalt jävla mög som ingen vill ha. Skärp dig ;)

Njut av semestern. Puss

2010-08-13 @ 08:50:14
URL: http://bottan.blogg.se/
Maya

Hej hopp, kan det va "min " Lena som vill dit? Ler

Hoppas att allt är bra!

Ha en super skön fredag!

Kram

2010-08-13 @ 09:53:57
URL: http://mayashideout.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0