En krafta i sangen

Om nagon saknar en krafta till kraftskivan sa har jag en i sangen som ni kan fa... ha ha ha. Fear factor var nog bra den forsta dagen men knappas den andra.... det svider rejalt kan jag tro. Ska maken sola idag sa blir det ryggen (fast han kan ju inte ligga pa magen sa jag vet inte riktigt hur det ska ga till). Hans problem

Igar var vi och kakade middag pa en jattemysig liten restaurang ganska nara Tessans lagenhet. Otroligt god mat, 10 pa en 10-gradig skala. Maten har nere ar riktigt bra och hyfsat billig ocksa for att vara mitt i Funchal. Idag lar det bli riktigt billigt nar vi skall bege oss upp till de sma byarna uppe i bergen. Ska bli kul att se.

Pa kvallen efter maten gick vi upp till hotellets bar for att beskada "Hot Dancers". Forsta parkett satt vi och sag nar de dansade... joda, det gick an. Efter sista dansen skulle alla upp pa golvet och dansa langdans med dom, jag har nog aldrig sett maken dyka sa fort ner mot golvet...



Har ni nagonsin funderat egentligen pa hur allt borjade??

Gor inte det... natten blir ratt lang  //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0