Förgrömmat också!!

Lyckades anmäla mig någon dag för sent till Högskolan men tänkte det är säkert inga problem. Men givetvis skulle större delen av Sveriges befolkning anmäla sig till samma kurs som jag. 7:e reserv stod jag som efter första antagningsbeskedet. Lugnt, tänkte jag... säkert många som inte hoppar på. Men icke, sa nicke. Idag kom sista beskedet och nu stod jag som 5:a. Förgrömmat också!! Jag var så jäkla sugen på att komma igång med pluggandet igen.



Kursen var ju dessutom på distans så man undrar ju... det är ju inte precis som att man behöver en stol och ett skrivbord där inne. En mer eller mindre borde inte spela någon roll tycker man...

Kan man ringa och tjata tror ni??

//Farmskan


Kommentarer
mamma

Klart du kan

2010-08-05 @ 17:36:27
Kusin P

Du kan säkert tjata till dig en plats! Lycka till!

Kramar

2010-08-06 @ 09:37:00
Bottan

Börja att berätta för dem att du är Svensk och har vissa rättigheter :)

2010-08-06 @ 10:33:38
URL: http://bottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0