Good morning!

Klockan är 07.37 och bilen jag åker med har precis svängt in vid "stora stolen" i Älmhult. Det är Rita som kör och helt plötsligt väcks jag av denna låt på högsta volym!



Ett fantastiskt uppvaknande vill jag lova... man var glad hela förmiddagen.
Elin! Kanske något för dig att öva in till nästa gång du skall ha konsert (*skrattar*).

Jobbedagen har bestått av ett enda långt möte där vi gick igenom planer för 2011. Nyttigt, roligt och inspirerande... det blev givetvis en hel del Aha och To Do efter det men det är ju lite av själva poängen liksom. Skall se om jag kan reda ut lite under morgondagen.

Maken och jag har precis kommit hem efter en cykeltur. Min rumpa är definitivt inte gjord för en cykelsadel... men maken säger att det bara handlar om träning. Men jag vet inte jag, vem vill ha valkar i rumpan liksom?? Denna stackare måste ju ha cyklat en hel del...



Det blir i varje fall ingen cykelsemester.... //Farmskan


Kommentarer
Elin

Tanken har slagit mig :) Pigg och glad lat sen ar hon ju bara bast ocksa!

2010-08-04 @ 20:24:55
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0