Hal som en ål

Nyss hemkommen från en otroligt efterlängtad massagestund hos Bottan. Hal som en ål känner jag mig av all massageolja från topp till rumpa så jag skall strax hoppa in i duschen. Och du Bottan... han hette Bjerstedt (*ler*).

GRATTIS vill jag också hinna med och säga till godingen Frida som igår fick sitt andra barn, en liten flicka. 3.255 g och 50 cm lång. Kom snart och hälsa på så vi får snusa på henne. Nu blir det väl inte fler barn, kvoten är fylld, en av varje kön och plus att vi saknar dig på jobbet...



En jobbedag kvar sen semester...tjohooo!! På fredag blir det en dag av ärenden. Klippning (ser ut som en jäkla hippie just nu), Forex, Bikini, Borett, Present till Nisse och bäst av allt... dagen startar med en frukost med fru Ekdahl

Have a nice evening!  //Farmskan

PS! En del kan konsten att tjata sig från rött till grönt...


Kommentarer
tessan

Låter härligt :) Synds på Madeiras flygplats på måndag kväll.. Kram

2010-08-11 @ 20:44:01
Git

Ska du iväg nu? Ha en vecka till, då får du ha en underbar vecka, kan utläsa att det blir Madeira, så syns vi sen.

2010-08-11 @ 23:04:45
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/
Bottan

Tack själv, nu kan du njuta hela veckan i solen. Lycka till med bikini-letandet Puss

2010-08-12 @ 08:24:32
URL: http://bottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0