Moi, en tunnelborr

Idag, efter nästan 15 år ser man ljuset i tunneln... mycket möda och mycket besvär men skam den som ger sig. De sista åren har man haft hjälp av en ettrig borr vid namn Åsa... jajamen! Vid en intervju på radion med en man som varit med alla åren om hur det kändes att se slutet tunneln efter alla dessa år svarade han:
- Hon e för go, Åsa



Tycker jag ser lite grön ut... illamående efter kick-offen igår?? Nej, det är jag verkligen inte och det var en väldigt trevlig tillställning med härligt Skavlan-tema, god mat och dryck. Nu fick man lite ny inspiration och motivation att jobba vidare mot målen. Nyckelordet var VILJA!! Yes, I will!!

En som däremot fått sig en rejäl smäll är min darling kompis. Är det inte brända fötter för att du råkat trampa på glödande kolbäddar så är det brutna näsor... man skall vara rädd om sig!! Sen vet jag ju att en bruten näsa är ingenting som hindrar dig... varken från att resa eller jobba mot dina mål. Du är bäst!



Just nu är jag helt förälskad i följande låt... inte alls som dina val, lilla dotter (*skrattar*)



Livet är snällt... om man är snäll tillbaka  //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0