Mycket nu...

En heldag med budget och ledningsgrupp = instängd i mötesrum i stort sett hela dagen. Rivstart på veckan verkligen och det känns att det drar igång rejält nu så det gäller att vara på hugget. Att-göra-listan bör i varje fall inte vara längre när man kom hem än när man kom dit...

Gårdagens kalas bjöd på smörgåstårta (jajamen!) och det var ungefär så mycket jag klarade att få ner eftersom jag fortfarande var mätt efter lördagens frosseri på Rose Garden. Att man aldrig lär sig liksom. Just nu har jag ingen moral över huvud taget utan äter och äter... måste ta mig i kragen. Kanske dags för en fastevecka igen.



I morse framför badrumsspegeln säger maken:
- Har du Alvedon i väskan
- Ja... har du ont i huvudet
- Ja, jag begriper inte varför jag har så ont... tror jag håller på att bli tjock

Har det verkligen en koppling eller är han bara fel ihopsatt?? Fast å andra sidan får ju jag alltid ont i tänderna när man mina naglar blir för långa.

Man får vara glad att man är som man är när man inte blev som man skulle

//Farmskan


Kommentarer
Papsobabs

Det är inte lätt att vara människa. Man skulle blivit skomakare i stället!!! Säg till Stiffe att han tar sig en snaps i stället för Alvedon.

2010-08-30 @ 20:26:37
Git

...fel ihopsatt...vad får du allt ifrån? Ha ha ha

2010-08-30 @ 21:18:00
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0