... och 1.000!!!

Mina vanner... detta ar inlagg nr 1.000 sen jag startade blogga. Helt otroligt!!

Idag var lite molnigt sa det passade utmarkt att ta en tripp upp i bergen. Tessan jobbade till 12 sen motte vi upp henne utanfor jobbet och en taxi till hyrbilsfirman. En kanariegul Fiat Panda fick vi (efter uppgradering, sa man undrar ju vad det var for bil fore Pandan liksom....). Pandan kom som mest upp i en maxhastighet av 37 km i timmen i backarna upp i bergen. Och backar det ar det!! Maken fick frispel i baksatet.



Vagarna slingrar sig runt, runt och ar lika breda som cykelstigarna hemma. Man far tuta i varje kurva (= var 20:e meter for att visa att man kommer). Om man sen moter nagot bredare an en motorcykel maste nagon backa. Helt otroligt... men ocksa helt underbart. Vi var uppe sa hogt att vi korde inne bland molnen. Riktigt haftigt!!

Precis hemkomna igen nu till hotellet for att vila upp oss lite. Maken skall ta en Valium och jag skall losa ett Souduko. Sen blir det middag i hamnen ikvall.

Ma bast alla... //Farmskan (och maken)


Kommentarer
Maya

Woohoo.. Grattis :) Inte illa ...

Hoppas ni har kanon kul! och att ni får medvind och nedförsbackar med bilen :P:P:P

Kram på dig!

2010-08-19 @ 20:22:15
URL: http://mayashideout.blogspot.com/
Papsobabs

Roligt att höra att Ni har det bra. Passa på och njut av varje sekund. Här hemma är det grått och trist. Hör av er när Ni landat på måndag så träffas vi på Järnvägsstationen. Må så gott.

2010-08-19 @ 21:43:07
mamma

Dom backarna har jag också åkt i. Jag som är höjdrädd tyckte inte det var kul. Njöt inte alls.

Skönt att se att ni har det bra. kram

2010-08-20 @ 17:03:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0