Spridare

Var och lämnade in bilen för lite "fix" i morse. Småsaker som jag tycker de skall fixa till (vilket han också höll med om den lille bilförsäljaren). Uppåt dagen ringde han och förtäljde att de även behövde byta spridarna.



OK... visste inte ens att jag hade sådana... men visst, bara byt. Detta var dock inte gjort i en "hannavänning" och därför blir det ny inlämning om några veckor. Huvudsaken är att jag kommer från punkt A till punkt B under mellantiden så är jag nöjd... om inte, då blir jag missnöjd.



Den röda älsklingen var bra...

Ikväll blir jag nog så illa tvungen att plocka fram dammsugaren. Jag har låtsats som om det inte finns damm på golvet länge nog men nu går det inte längre. Maken har dessutom lämnat hemmet för en spelning så jag har egentligen inget annat för mig. Kanske kaffekokning och förberedelser inför morgondagen, men det lär jag hinna det också.

Nile City 105,6.... helt underbara sketcher! 



En kall Sune med farvatten och Åsnelatrin... då var min lunch med Stureplans-Johannes betydligt godare idag och framförallt lugnare... kärlek till dig!

//Farmskan


Kommentarer
Maya

Spridare på bilen...hmm... kan meddela att jag har noll koll, har inte ens körkort! Ler

Vad spelar maken?

Ha en fin dag!

Kram

2010-09-01 @ 13:11:25
URL: http://mayashideout.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0