Balans i livet

Visst är det skönt att kunna ha balans i livet. Att kunna varva "röda lådan dagar" med "partykvällar"... Idag har det varit en mötesdag på jobbet men det har varit möten med mening och som gett myket energi och då tycker jag att det är OK. Fick också en uppfriskande massage direkt på morgonen så det gjorde nog sitt till också. Har inte öppnat min jobbmail på hela dagen så jag kände att jag nog fick ta någon timme nu ikväll att försöka komma ifatt. Imorgon blir nämligen också ganska intensiv och sen på kvällen är det...



med hela mitt stora gäng. Jättemånga anmälda, nästan 60 stycken, så det skall bli riktigt, riktigt roligt. Brukar bli livat och högt i tak och med den festkommittén så kan vad som helst hända (*ler*). Hörde något om knäckebrödsdansen...

Eftersom torsdagsnatten kommer att spenderas i det fantastiska Älmhultet så får jag passa på att så här i förskott gratulera lill-sonen som fyller 24 år imorgon:



GRATTIS HJÄRTAT!!! Synd jag inte kan vara där och fira dig ordentligt <3

... och till Git och Ingela säger jag också: Grattis tjejer på er födelsedag!
Kramar från  //Farmskan



Kommentarer
elin

jag hade blivit en bra president! vad ar knackebrodsdans for nagot?

2010-02-17 @ 20:15:49
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/
Git

Tack! Å vilken fin sång jag fick av er alla på morgonen.

kram

2010-02-18 @ 21:51:59
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0