Knockad, tiltad o nollad

Infektionen (viruset? bakterien?) sitter fortfarande i kroppen men ännu har inget brutit ut. Inget snor i näsan och mitt halsonda har försvunnit... men febern håller i sig fortfarande. Inte så hög men tillräckligt för att jag skall frysa och känna mig hängig. TRÅKIGT!!!

Har dock varit på jobbet ändå både igår och idag, vilket är totalt hål i huvudet egentligen men det fanns orsaker. Ja ja... idag körde jag hem lite tidigare och nu skall jag lägga mig i bingen och försöka vila bort eländet.

Gamla tjejgänget var här igår och Farmskan skulle bjuda på något nytt tänkte jag. Men orken och tiden var inte i harmoni med resten av mig så det fick bli Sandhems goda smörgåstårta istället. Ibland gör man det lätt för sig... En himla trevlig kväll hade vi i varje fall. Många nya kärlekar och förälskelser och det är mysigt att höra om tycker jag. Härligt när folk mår bra!

Imorgon blir det lugna gatan i sängen för Farmskan



Ta hand om er och glöm inte att knäppa med fingrarna!! //Farmskan


Kommentarer
elin

varfor ska man knappa med fingarna?

2010-02-25 @ 16:47:54
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0