Pizza slicar

Denna veckan var ingen bra dag att bestämma sig för att gå på "påsar". Jag tyckte det var en bra vecka från början men det visade sig att den kommer att innehålla allt från kalas, tårta och pizzakvällar... Hm... Men jag kör på! Karaktären är på topp!

Har varit en bra dag idag på jobbet. Bra diskussioner och presentationer har producerats... väl behövligt dessutom. Det är sådana dagar jag älskar mitt jobb, när man får bekräftelse på att vi har högt i tak i våra diskussioner!


Efter jobbet hade vi sen en pizza kväll. Eftersom vi har en ny organisation och behöver få en liten nystart på den så hade vi uppmanat alla att lägga förslag till ökad trivsel i en liten hink. Hinkens innehåll lästes upp och förslagen röstades för samtidigt som vi mumsade på pizza slicar så det stod härliga till. (Utom jag då som drack påse... men jag ä inte bitter). Många bra förslag, högt till lågt... allt från mjukare toapapper till nya utemöbler och parasoller. Nu har vi fått fram topp-5 och det är bara att börja jobba med att genomföra... det börjar jag med redan imorgon (*ler*).

Nej... nu får det bli lite TV också. Mästarnas mästare... heja Brolin!

You're a hard habit to break!  //Farmskan

PS! Bjuder på en underbar bild från dotterns lilla aupair-barn



Kommentarer
Sassa

Vilka grymma ögon!

2010-02-09 @ 22:37:56
Bottan

Åh lilla plutt. Man blir nästan sugen .... barnbarn då alltså, kan ju inre rasera denna gamla kropp mer än vad själv gör.

Ses imorgon.

puss

2010-02-10 @ 08:56:55
URL: http://bottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0