Rastlös

Fatta vad rastlös man blir när man ligger hemma och är sjuk... utan att vara så där riktigt sjuk så man bara sover ni vet. Febern håller i sig men jag har fortfarande inte ont någonstans så... RASTLÖS!! Har lovat far min att inte gå till jobbet imorgon heller utan vila och har man lovat sin far, så har man.

Det är bara det att det finns så mycket dåliga program på TV så det är helt otroligt. Den ena dokusåpan efter den andra, för smala, för tjocka, arga hundar, besvärliga barn, vill dejta, vill bli modeller, vill bli gifta, vill prata ut, vill säga förlåt... Skaffa er ett liv säger jag. Både ni som deltar och ni som orkar titta på alla dessa program. Fast i och för sig är repriser från nattens OS-sändningar inte så roligt det heller.

Har precis skypat en stund med Dottern i USA som drabbats av lite hemlängtan. Man vet att det skall komma men jag tror aldrig man är riktigt förberedd. Skall bli skönt att åka över och träffa henne och få henne på bättre humör... Knäppa med fingrarna och visa henne hur man ändrar attityd (Elin... jag får förklara när vi kommer över). Du är stark och du är världens bästa Elin. Puss <3

Har skickat iväg maken ikväll för jobb på Sweden Country-mässan. Förberedelser ikväll och sen musik och dans i dagarna två. Han är musikansvarig och kommer att gå ner minst 3 kg av allt springande och bärande av instrument under dessa två dagar. Hoppas jag är piggare imorgon så man kan åka in och lyssna lite.



Nej, tyvärr han kommer inte... HOT, HOT, HOT



I like it, I love it... I want some more of it!!!  //Farmskan


Kommentarer
Git

Ja skippa alla dessa konstiga program, undrar hur man bara kommer på dom? Bättre att du hittar bra abonemang, surfa runt, hjälp mig!! Ta hand om dig och krya på dig. Klok far du har.

kram

2010-02-25 @ 22:02:36
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/
elin

de blev en tripp till tysons, inga konstigheter med lan av bil, hur bra som helst. vad gor jag med mig sjalv? mitt nyarslofte borde vara - sluta waina och ryck upp dig for Helvete! men tack for stod och smarta rak ord. det var skont och prata och ser saker fran andra synvinklar <3 love and miss you

2010-02-26 @ 05:23:11
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/
Bottan

Krya på dig stumpan, och sätt en stegräknare på mannen så han kan skryta lite efter mäss-jobbet.

2010-02-26 @ 10:12:44
URL: http://bottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0