SJ, SJ gamle vän

Visst måste man vara optimistisk och tro på att SJ kommer att klara av sitt åtagande imorgon och köra mig till Stockholm utan förseningar. Eller är det för mycket begärt i dessa vintertider?? Förmodligen... men det är bara att gilla läget och glida med strömmen. Eller som det numera väl använda talesättet på jobbet säger: Det är inte hur man har det, utan hur man tar det. Tänk att jag lyckats mynta ett sådant ordstäv...

Tyckte annars att jag hade bra koll på dagen, gott om ledig tid att hinna med allt man skulle göra men som vanligt fick man inte ihop det i slutändan ändå... Kan i och för sig bero på diverse utdragna möten om ditten och datten, viktiga saker helt enkelt. Eller hur Peno??

Nu är det dock inget mer Älmhult för Farmskan denna veckan. Två dagar i Stockholm väntar och sen är det Lund på fredag. Stockholm bjuder på ett symposium på Grand Hotel (Japp, fint skall det vara!)... själv valde jag att bo på mitt vanliga favorithotell, Freys. Symposiumet verkar i varje fall otroligt intressant så jag hoppas jag kommer hem med lite nytändning och bra idéer som jag kan ta med mig till jobbet.

Nej, upp med väskan från källaren och börja packa nu! //Farmskan

PS! Brolin har vunnit mitt hjärta... äger i Mästarnas mästare!



Kommentarer
BloggPilla

Jepp tillsammans är vi starka, vi löser en massa problem och i slutändan har vi klockan på vår sida. jaja ngn gång i bland i alla fall. Men som ngn sa en gång, vad sjutton är fritid när man trivs på jobbet haha

2010-02-02 @ 21:52:38
elin

hoppas du far en bra vecka plutt! och ta det lugnt pa taget, vill inte lasa om nagon galning som bankade ner konduktoren eller sa, okey? ;)det ar bara och lyssna pa johan glans i ditt huvud - ah slappa av.

2010-02-03 @ 15:28:54
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0