Snart husvisning

Om jag hade haft ett något längre minne än 22,7 sekunder så skulle ni fått se bilder från gårdagskvällen hemma hos Grahnskan. Men nu är det som det är med det och därför var kameran inte med... igår heller. Blir så trött på mig själv. Vad fasen skall man med kamera till om man aldrig lyckas få den med sig?

Hade i varje fall en trevlig kväll och det gläder mitt "kompis-hjärta" att se mina vänner må bra. Bägge har ju som ni vet träffat kärleken med stort K och lämnat mig och Everöd. Men de är nöjda, glada och lyckliga och det känns otroligt skönt att se. Igår var vi hos Grahnskan i hennes chateau och åt på en sådan här liten goding...

   Mycket gott kött!

De lever verkligen ut drömmen om bondgårdslivet och där trängs diverse djur på deras lilla gård. Igår hade de inhandlat kor också men eftersom jag redan glömt namnet på rasen (vilket tydligen var viktigt) så kan jag bara säga att de var vita. Farmskan, djur och bondgård är nog ingen bra kombination men det är ju det som är så häftigt.. att vi är olika. Att sen Grahnskans prins värderar hennes rökning till ca. 1 1/2 ko är liksom bara mitt i prick...

De hade också fått en tupp igår i present men den vill de inte behålla så... Rita? Är det något ditt djurhjärta skulle kunna förbarma dig över?

Vad tyckte ni om melodifestivalen igår? Vi missade ju den men har hört låtarna i efterhand... ingen sån där riktig hit som man studsar till av precis. Jag gillade Anders Ekborg men det kan i och för sig bero på att han är så grymt snygg... omdömet i det fallet kan vara ganska gravt påverkat faktiskt.

Strax skall jag och maken åka på husvisning i Öllsjö (inte Wä, Bodil). Men... det lär sluta precis likadant som övriga gånger vi är iväg. Ingenting går upp mot vårt eget lilla chateau. Borta bra men hemma bäst!

Vad som är rätt och fel för dig, det vet bara du! //Farmskan


Kommentarer
Bottan

Öllsjö är helt ok det också. Det är ju en förort till Vä. Vilket hus? jo Ola var bäst och jessica ovanligt bra, hon hade ju kläder på för en gångs skull;)Av någon konstig anledning gillade jag låten "Road salt". Annorlunda.

2010-02-07 @ 14:43:20
URL: http://bottan.blogg.se/
Lena

Frågar du mej så var Jessica bäst. Underbar röst, låt, klänning, make-up. Hon hade allt. Varför gick inte hon direkt?? Jävla skitprogram.

PS: Anders var snyggare än låten - jag ville så gärna att hans låt skulle vara en riktig hit, men tyvärr.

Kram från Tollarp

2010-02-07 @ 19:25:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0