Wikegård...

Ännu en bra dag (natt?) för Sverige igår. Silvermedalj i längdskidor... och ännu en tjej som tog medalj. Känns lite som tjejernas år i år, bara att hoppas att Helena Johnsson får en medalj också. Det är hon faktiskt värd efter en sån säsong hon haft. De visade dock inte loppet och silvermedaljen i Svt1 för det pågick hockey samtidigt... trodde kanske att man skulle kunna nämna det åtminstone men ack nej.

Alltså Niklas Wikegård... han måste lida av oral diarré!! Skulle den mannen få betalt per ord han pratar skulle han varit världens rikaste man. När han hade ältat samma saker om och om igen går så säger han helt plötsligt: "Om jag skulle kunna få säga några ord nu...". Hallå hjärtat!! Du har pratat konstant om ingenting i snart tre perioder. Däremot rinkkommentatorn var hur cool som helst. Ja ja... medalj blev det i varje fall och det kan komma fler redan ikväll. Heja Sverige!

Elin och Tessan... detta är till er. Det har snöat inatt igen ytterligare närmare 20 cm och just nu skottar pappa runt hela huset (för 34:e gången i år...). Njut av värmen och solen! Ja ä inte bitter





Ikväll blir det melodifestival med god mat och goda vänner men först... städning och matlagning och en sväng till farmor Signe.

Simma lugnt!  //Farmskan



Kommentarer
elin

ser supermysigt ut, dock har vi sno som ligger kvar med det toar mer och mer.. tror p och j ar valdigt lyckliga over detta ;)

2010-02-20 @ 14:42:22
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/
bottan

Oral diarré! haha du är för rolig! saknade dig på afron i torsdags.Fr o m på torsdag är den flyttad till sporthallen! Tänk vad vi kan svänga våra rumpor där!Samma tid. Men vi ses ju innan dess...Kramis

2010-02-20 @ 19:20:44
URL: http://bottan.blogg.se/
tessan

jag tar tillbaka det jag skrev igår =( Nu är det över 32 st döda på madeira, detta är hemskt, hoppas ingen behöver uppleva detta.. jag sover hos en vän nu för jag kan som sagt inte bo i min lägenhet..men jag är iallafall ok.

2010-02-20 @ 22:10:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0