Leder det nånstans?

Stor-sonen: Vad har ni hittat på idag?
Jag: Vi har varit på tippen med en massa bråte
Stor-sonen: Jaha, mer då?
Jag: Vi har varit en sväng med möbler till loppisen och så har vi köpt en ny TV
Stor-sonen: Se där... var skall ni ha den?
Jag: I källaren i TV-rummet
Stor-sonen: Var skall ni ställa den ni har där då?
Jag: Däruppe i arbetsrummet
Stor-sonen: Var skall ni ställa den ni har där då?
Jag: I Hannas rum...

... och just nu funderar jag på om den här dialogen någonsin skall få ett slut

Stor-sonen: Och den som står i Hannas rum då?
Jag: Ja, den får vi väl ställa i gästrummet då
Stor-sonen: Ja, för den TV:n har jag alltid gillat
Jag: Men vill du ha den då?
Stor-sonen: Nej

Nej just det, den här dialogen ledde precis ingenstans...


//Farmskan


Kommentarer
Anonym

Heja Marckus du är bäst/Mormor

2010-07-20 @ 10:46:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0