Lookie Lookie

Idag har vi varit ett fantastiskt team jag och maken när vi skulle tapetsera. Mönsterpassning och i en trappuppgång var en liten utmaning men vi löste det till slut. Så här blev resultatet...



Jag bara älskar tapeten!! Lister är uppe, lampan på plats och nu blir det att åka till möbelaffären imorgon. Riktigt nöjd är jag och man kan inte tro att det är samma hall. Från tidigt 80-tal till 2010 bara med lite färg och tapet. Me like very mucho!!

Paps & Babs var här en sväng. De hade varit i Degeberga och passade på att köra inom. Sen har vi inte gjort så mycket annat än att grilla och sola oss... men man behöver inte så mycket mer heller när det är semester.

Ikväll är det träning i källaren så jag skall bara sitta och njuta i uterummet

Hörs imorgon!  //Farmskan


Kommentarer
Git

Mycket snygg tapet!! Ni har väl gjort massor idag, tapeserat och ändå hunnit med att sola och grilla. Uppe tidigt kanske?

2010-07-07 @ 21:01:16
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/
Maya

Ingen före bild?

Älskar renoveringar :D

2010-07-08 @ 07:16:30
URL: http://mayashideout.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0