Nu är det semester!

Så skönt väder det var i går kväll... när klockan var halv åtta var det fortfarande riktigt varmt. Vi var ute och gick en rask promenad och sen körde vi ut en runda till Torsebro för att kolla in Nisse och Ritas nya lusthus. De hade precis fått upp stommen och några glas, efter en lång dag i solen. Tydligen inte det enklaste att montera ett sådant och beskrivningen var väl inte något att hurra för heller... firman kunde dock hjälpa till för 12.000 kronor. Yeah sure!



Men fint blir det när det är färdigt... blir säkert många härliga höstkvällar där. Och det behövs lite inglasning med tanke på de otroliga mängder myggor de har. Tror jag fick 10 härliga stora bett på den korta stunden vi var där. Usch och fy för insekter!

Idag vaknade jag med halsont... hallå! Sista jobbedagen innan semester. Hur glad blir man då på en skala? Hoppas verkligen inte den bestämmer sig för att stanna! Men dagen har gått fort och jag har verkligen fått undan allt som behövdes innan mina tre veckors ledighet. Skönt, skönt, skönt... nu skall jag bara vila mig och pusta ut i hängmattan, eller gå en runda på stan, eller åka till Köpenhamn, eller....

Maken hade grillat lite korv och slagit upp ett rött tills jag kom hem... visst är han för go! Han hade varit och beställt tapeten till hallen. 800 kronor rullen... jo, jo... när katten är borta (*skrattar*). Nej, nu skall jag lägga mig på rygg i soffan och bara vara Farmskan

Kärleken är!!  //Farmskan





Kommentarer
Bottan

Åh så skönt det låter. Just nu skulle jag också vilja vara Farmskan. Ja , dvs om det halsonda försvinner.....

2010-07-06 @ 14:06:50
URL: http://bottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0