Tessans födelsedag

GRATTIS vår stora "brutta" på din 24-årsdag!! Snart ses vi igen... gott, gott, gott





Har precis ätit en micad laxfilé med klippt gräslök och flingsalt. Min favoritmat när jag är själv hemma. Eftersom maken inte äter någonting ens i näreten av fisk eller skaldjur så får man passa på när han är iväg. Så enkelt och torftigt men ändå så otroligt gott. Man känner sig lite som Ernst K när man går ut och klipper gräslök från sin egna kryddodling... ha ha ha.

Ikväll blir det bara slapp för min del, på sin höjd skall jag koka kaffe. Och så vill jag skicka en varning till den / de som försnillat bort min nagelklippare... Saker och ting kommer alltså inte tillbaka till sin plats bara av sig själv, man måste gå tillbaka med den. Ge tillbaks!!

I like it, I love it, I want some more of it  //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0