Värmeplitor

... har jag alldeles fullt av nu på ryggen. My god it's hot!



Förresten så svettas inte grisar... konstigt uttryck man har då, eller hur?

Gårdagskvällen var jättetrevlig och Patriks Combo gjorde ingen besviken i vanlig ordning. Helt otroligt roliga och framförallt jätteduktiga musiker. De skiftar stil, tonart och tempo med blixtens hastighet. Kanonkväll verkligen. Vi var totalt 190 personer därnere och vi var runt 30 i vårt gäng som höll igång. De showar och bjuder på sig själva hela tiden och ibland ligger man dubbel. Som när de på engelska skulle beskriva en julfest i en föreningsstuga någonstans i Sverige. Att man inte dog! Lena var visserligen nära, för hon fick inte luft till slut.

Fick dessutom skjuts dit och hem så både jag och maken kunde njuta lite gott. Mitt halsonda har försvunnit men ersattes framåt kvällen av en rinnande näsa och en förkylning som heter duga. Den får jag säkert ha länge nu i sommar om jag vårdar den ömt...

Idag skojar man inte bort värmen... I natt blir det till att sova i källaren

"Han behöver en korkskruv... för att ta ut sitt navelludd"

//Farmskan


Kommentarer
Git

Visst är de härligta, Patrics Combo, vi ska till Åhus v.29 och lyssna på dem där. Längtar redan. Hur vet du att grisar inte svettas? Kan man googla på det?

2010-07-11 @ 21:50:52
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/
Maya

Ja visst är Patrik och grabbarna bra! :D Ser fram emot när det ska spela på Stampes. :D

Värmen är för bra här inne.

30 grader INOMHUS! svalare ute :( blir galen!

2010-07-12 @ 09:23:03
URL: http://mayashideout.blogspot.com
Maya

Jag har ju en fördel, det tar ett par minuter bara att gå ner till havet (200meter)så jag är sär så fort jag får en chans.

2010-07-12 @ 12:32:47
URL: http://mayashideout.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0