En ny vaska for skor...

Jag vet... rubrikerna blir dumma utan a, a och o (som om den meningen blev sa mycket battre... ha ha ha). Men vad jag menar ar att vi har kopt sa mycket skor (eller converse egentligen) sa vi kommer att behova kopa en vaska till sa att vi far hem dem. Alla har onskat skor och det forstar jag for de ar otroligt billiga har. Vi betalar ungefar 280 kronor for ett par och det ar nog halva priset mot hemma. Sjalv har jag kopt ett par i manchester.... skitsnygga. Dottern daremot tyckte de var skitfula (sa da ar de nog perfekta for mig)

Igar var vi ute i ett besokte ett jattestort kopcentrum en bit bort. De hade alla mojliga roliga affarer och jag kopte ocksa en parfym inne pa Victorias secret. Vi at lunch och fikade och bara strosade omkring. Inga problem att ha med sig den lilla Phyllicia heller for hon sager ingenting. Bara sitter dar i sin vagn och ar allmant cool. Jag har inte hort henne skrika en enda gang sen vi kom hit. Varken nar hon ar trott eller hungrig... hur latt som helst.

Elin fick massage och testade ocksa en storm simulator... sa amerikanskt!



Idag har vi kanonfint vader... soligt och varmt sa vi har gatt en lang runda nere i stan och suttit ute och fikat. Nu forbereder vi lite middag och sen ikvall vill Elin ga pa bio - "Alice i Underlandet". Hm.. jag vet inte. Kanns inte som en jattebra film men visst... Imorgon skall vi aka till Great Falls ett stalle med en massa fina vattefall (typ Niagara fast mindre da). Det skall bli sommarvarme, upp emot 26 grader sa det blir kanon. Hennes sista arbetsdag imorgon sen har hon semester i en vecka. Da blir det New York

Have a great time! //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0