Fel håll

Vilken härlig lördag! Klarblå himmel och sol... ljuvligt. Jag och maken är precis hemkomna ifrån helgens matinköp och har precis lastat in allt på sina respektive platser. Skall ju ha lite gäster här imorgon, lill-sonen har fyllt år och de och några till kommer hit på lite mat. Skall bli kul att ha dem hemma en stund igen. Vi passade också på att svänga inom farmor och försökte locka med oss henne ut på en runda men det var trögare än trögt. Hon tyckte nog att jag försökte lite väl mycket för till slut sa hon:
- Det finns människor som inte gör annat än tjatar...
Ja, ja... men då får hon väl vara inne då.

Gårdagskvällen spenderade vi hos Pia och Jan(a). Han fyllde 65 år och bjöd in på lite god mat och dryck. Och det var verkligen otroligt gott allting. Först en tapastallrik till förrätt, inbakad fläskfilé till varmrätt och sen en efterrätt som var helt fantastisk



Och framför allt otroligt dekorativ (även om jag inte är någon mästerfotograf precis...). Jag syndade rejält igår kväll känner jag och därför pekade också vågen åt helt fel håll i morse. Men det var det värt faktiskt. Tänker stjäla denna efterrätt till morgondagens kalas här hemma.

Gårdagens skandal: Willy fortfarande kvar i Let's dance. Är det tänkt som ett humorprogram?

Ikväll är det lugn och ro i soffan hos Färms och en titt på Andra chansen. Får jag som jag vill så går Pauline och Alcazar vidare till final, men det är väl att hoppas på för mycket. Håller också tummarna för att jag äntligen vinner storkovan på V75... tjoho!!

Bjuder på en fräck tolkning av Kizz gamla låt I was made for loving you baby!



Japp, så är det  //Farmskan

PS! Biljetter till Björn Skifs show i Göteborg är inbokade. Mor... kan vi sova hos dig??


Kommentarer
Lena

Rättvisan har segrat: Heja Jessica Andersson !!!



Tänker du mina tankar? Eller har vi bara samma smak? Jag har bokat biljetter till Björn Skifs i Malmö...

Puss från bästisen

2010-03-06 @ 21:47:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0