Framme och omkramad

Just nu sitter vi tre Farmare i en brun skinnsoffa och tittar pa TV... vi har sovit i nastan 12 timmar och forhoppningsvis ar vi nu klara for denna tidszonen. Antligen fick vi krama om dottern igen och det blev en hel del tarar...

Resan gick annars bra. Paps och Babs skjutsade oss till Svagertorp, vi var i god tid och det var tur for incheckningsproceduren var ratt jobbig. Jag tackar min lyckliga stjarna att jag hade skrivit ner adress och annat till dotterns familj annars hade vi statt dar fortfarande...

I Amsterdam var det sen annu varre nar vi skulle pa planet till Washington. Tre checkkontroller av passen, scanning av bade vaskor och oss sjalva... japp, jag har provat nakenscanning. Fick en stor gul flack vid brosten sa de var tvungna att kanna av vad det var. Kvinnlig vakt sa det var lite synd (*ler*). Formodar att det var byglarna i BH:n men de fick jag behalla.

Resan var helt OK, tycker KLM ar ett bra bolag med bra service. Vi hann med en del filmer och ratt sa mycket snacks. Damerna bakom oss jiddrade hela tiden sa man satt garna med horlurarna pa skall jag saga. Nar vi sen narmade oss ankomst tog de fram en stor flaska parfym och sprayade ner sig sjalva helt och hallet. En tung acklig doft spred sig over hela planet och maken fick genast spraya in astmamedicin... amazing.

Fick agna en god stund at att forklara varfor vi hade kaviar, makrill i tomatsas och bearnaisesas... Men igenom kom vi till slut och nu sitter vi alltsa har och bara njuter. 22 grader varmt igar nar vi kom men idag pa formiddagen regnar det. Skall dock klarna upp under dagen och ater bli varmt och da skall vi ut och ga en svang. Ikvall ar det fest har hemma med bade Elins och hennes familjs vanner. Skall bli trevligt... Farmskan skall hjalpa till med efterratten. Hjalp!!!

Imorgon eller i veckan skall vi besoka Cherry Blossom Festival



Som ni hor... allt OK har och det hoppas jag att det ar hemma ocksa

Kramar //Farmskan



Kommentarer
papsobabs

Jätteskönt att höra att allt gick bra med resan.Hoppas Ni kan koppla av riktigt där borta.Upphittat:3 st tänder på en toalett i Åhus. Ha Ha! kramar från oss. papsobabs

2010-03-26 @ 16:51:17
mamma

Håller med skönt att ni är framme och tur att ni fick med er allt till slut. Scanning (naken) låter inte trevligt. Hur skulle jag se ut....

Kram

2010-03-27 @ 14:45:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0