Fun alert

VILKEN DAG!!! Känner mig som en överkörd kanin på motorvägen... (och Nej jag visar ingen bild på det för då börjar Fru Ekdahl ulka). Men precis sån känner jag mig idag. Ingenting har fungerat och allt som hade ens den minsta lilla möjlighet att bli fel, gick fel. Gaahh!! Ibland känns det som att man är med i en pjäs där ingen har fått samma manus liksom, alla spelar sin egen roll och man gör det dessutom jäkligt bra. Vi behöver få till samma manus till samtliga nu och börjar öva på en fulländad premiär lagom till snön börjar smälta.



Jag behöver nog ta mig rejält i kragen... ut och inspirera och engagera!

Fick i och för sig en otroligt gott skratt tillsammans med vår kvalitetsansvariga idag när vi hittade ett roligt (men högst olyckligt) fel. Världens bästa ambition men med katastrofalt utfall. Skönt att man ibland kan skratta åt eländet... gör om, gör rätt.

Så ikväll sjunger jag med i den gamla reggae-schlagern:
Red, red wine... stay close to me.

Ha en trevlig helg!  //Farmskan

PS! Någon som hörde Färjan-Håkan (vilket jäkla namn förresten) när han var i Rix Morron Zoo i morse och gav tips på drinkar. Han tyckte man skulle ha FRYST is i drinken... fasen det har jag nog aldrig provat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0