Gjort staden

Trött som en bäver äntrade jag soffan igår kväll med ett glas rött vin... totalt värdelöst alternativ. Fick anstränga mig rejält för att hålla mig vaken. Men jag var i varje fall så pass vaken att jag såg Willy äntligen åka ur Let's Dance. Visst, han har varit jätterolig och titta på men dansa... nej, det kunde han inte och det ÄR ju ändå en danstävling. Det blir nog en stentuff final i varje fall.

Blev också helt förälskad i Coockies 'n beans version av "First we take Manhattan", Leonard Cohens gamla hit. Fy fasen vad bra de gjorde den.



Började lördagen med en lång skön massage hos den lilla thailändskan. Idag var hon dock bekymrad över mina benhinnor som hon tyckte ömmade väl mycket.
- Must new shoes, sa hon
- Oh, yes sa jag...

Man kan ju inte säga emot sådana rekommendationer utan nya skor fick inhandlas plus lite annat smått och gott som man kan behöva nu inför våren. En skinnjacka och en klänning slank också ner i påsarna. Jag och maken hade en riktigt härlig stund i stan... mysigt. Stack sedan bort till Paps & Babs som bjöd på middag innan vi for hemåt igen... gott, gott, gott.

Nu har jag tvättat, strukit och rensat ut lite gamla kläder. Maken rensar akvariet och när han är klar tänker jag bjuda honom på ett glas rött vin och en förhoppningsvis lite rolig film... ja, komedi alltså! Imorgon blir det besök hos farmor Signe innan vi rundar av denna helgen med lite mat tillsammans med Nisse och Rita.

Hasta la vista baby!  //Farmskan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0