Så 2010

Godkväll go vänner! Hoppas ni har haft en lika underbar dag som jag. Jag känner att jag fått så mycket gjort idag på jobbet och löst en massa saker. Vi har en massa nya anställningar på gång och det har varit positiva tongångar från de som intervjuar så bitarna verkar falla på plats trots allt. (Mulle! Vi fixar det!!!)

Så en skön och positiv dag med andra ord! Träffade också Paps & Babs för en lunchdate på Varuhuset, de var där och skulle handla in lite möbler och annat smått.

Mitt på eftermiddagen satt jag sen och kom på mig själv att skicka mail till en kollega som sitter vid skrivbordet intill mig... är inte det SÅ 2010?? Att inte orka resa på häcken och gå bort och säga vad man vill... fast å andra sidan svarade han mig via mail också. Man behöver snart inte kommunicera alls... Slutar väl med att man snart av ren trötthet råkar slå in en pinkod på micron när man värmer maten. Ständigt on-line liksom...

Ja, ja... för att stilla nyfikenheten på er som fikade med mig så kan jag säga att en Chokladbulle (läs: typ Delicato) innehåller 413 kalorier, alltså mer än jag får äta till middag. Men eftersom den jag åt till kaffet var hyfsat liten och dessutom hemmarullad så slog jag till trots allt... Ibland får man liksom prioritera lusten också. Kändes dock lite trist ikväll när jag fick nöja mig med ett kokt ägg... ha ha ha.

Men jag är nöjd och glad, just nu 7 kg ner... 2 till sen är jag i mål! Då börjar det verkligt svåra jobbet, att motivera sig till att hålla det också.

Jag kan lämna allting utom oss  //Farmskan 



Kommentarer
Sassa

Du är helt fantastisk! Bra jobbat vännen! Kramen<3

2010-03-02 @ 19:19:23
Git

Det syns väl på dig. Men vad är det för diet du följer när du räknar kalorier? kram

2010-03-02 @ 21:57:45
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0