The producers

Lena... detta är jag just nu... up and running!!



Har tillbringat de två senaste dagarna i en workshop där vi, på engelska, skulle skriva ner alla våra tekniska krav på ett system vi skall köpa in. Man blir rätt trött i huvudet av sånt. Men jag tror att det blev ganska bra till slut, vi fick fram mycket bra funktioner som vi vill ha med och det är ju ändå resultatet som räknas. Skulle följt med hela gänget ut och äta igår men det blev inte så av olika anledningar och det var nog tur för jag var ruggigt trött i sinnet... Skönt att bara vara hemma och mysa idag med mjukisbyxor och kaffe i soffan

Idag är det Irlands nationaldag, St Patrics day. Jag är lite ledsen för att vi inte är i USA just nu för där firar man ju detta och det hade varit kul att se alla gröna människor. Traditionen säger ju också att man får lov att nypa alla som inte har något grönt på sig. Synd man inte tänkte på det på jobbet idag.... men det hade väl blivit trakasserier förmodligen. Tror fasen ingen hade något grönt på sig idag...



När jag körde hem ringde SJ:s automattelefon upp mig och berättade att mitt Stockholmståg blivit inställt på tisdag morgon. Hur vet de detta redan idag?? Är tåget sönder? Är konduktören sjuk? Flexar han...? (*Skrattar*). Kändes i varje fall ganska märkligt att man inte fixar detta på något sätt när man vet det en hel vecka i förväg... ja, ja... får väl se om jag kan byta tid eller om jag måste boka av. I LOVE SJ!!

Den 16 april har vi bokat biljetter till The producers i Malmö. Skall bli sjukt kul



Man behöver göra roliga saker också... för att kompensera eländet menar jag
//Farmskan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0