Undrar sa flundra

Har precis bokat rum tre nätter i NYC... man är alltid lika nervös att det skall ha fungerat. Skulle ju kännas sådär om man kom dit och det var kört. Men där finns väl en parkbänk någonstans i så fall... ha ha ha.

Fatta att vi snart skall åka. Tiden har gått sjukt fort sen vi bokade. Dottern har lovat oss en massa mys och det blir det säkert också men också lite shopping om jag känner oss själva rätt.



Kolla... till och med sådana här godingar har dom (*ler med hela huvudet*)

Skall försöka logga in då och då och uppdatera hur vi har det. Ta hand om er nu allihopa... själv lovar jag att njuta av varenda sekund.



Hasta la vista baby!  //Farmskan



Kommentarer
tessan

TREVLIG RESA! Ta hand om varandra! Kram

2010-03-24 @ 18:41:19
elin

bara av att lasa din blogg borjar jag ju och bola!! som jag langtar :)

2010-03-24 @ 19:30:01
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/
Sassa

TREVLIG RESA! Hälsa over there! Kramen<3

2010-03-24 @ 19:58:24
Lena

Saknar dej redan, men unnar er verkligen denna resa. Hälsa till Elin och njut av allt!

Kärlek!!

2010-03-24 @ 20:19:12
Kurre

Trevlig resa!!! Om det skulle knipa så finns det gott om parkbänkar i Central Park. Där kan man också ta hästdroska fram till "bädden" om man vill. Ett litet besökstips: Missa inte Guggenheim konstmuseet!!!

2010-03-24 @ 21:39:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0