12 timmar

12 timmar... så länge sov maken inatt. Han somnade på soffan mitt i Skavlan och missade den underbare Robbie Williams och sen väckte jag honom vid 9 i morse. Helt amazing... undrar om han är sjuk eller nåt. Får nog skicka honom till doktorn och ta lite prover. Mysfrukost och sen var det dags att börja pyssla inför kvällens kalas.

Så nu är kycklingen brynt och dukning och städning avklarad. En tvätt skall hängas och sen borde jag nog ta itu med lite strykning också... får väl se om jag orkar. Gästerna dyker upp vid 18-tiden... om de inte snöar inne förstås, det faller en del. Lill-sonen med sällskap (4 extra gäster) kommer också en stund. Roligt!

Har ägnat mig en stund åt att göra en Christmas-list i Spotify som kan rulla lite ikväll. Vad det finns mycket bra julmusik! En favorit är förutom Gloria Estefan denna goa låt



Skall göra en ny rätt idag som vi fick smaka uppe hos Modern förra helgen. Hoppas det smakar lika gott när jag gör det själv... hmmm. Imorgon är det 1:a advent och maken skall spela inne på logen. Själv skall jag åka ner till Fårabäck och se hur det blivit i parets Malms sommarstuga, om mina rekommendationer kring färger och tapeter blev så bra som jag hoppades. Sen på kvällen blir det middag på stan med Pia och Jan(a)

Undrar om man kan önska sig något bra till julklapp... //Farmskan


Kommentarer
Lena

Om man funderar över hur saker bara faller över både dej och mej utan att vi ens bett om det så känns det ju nästan onödigt att önska sig julklappar. Det bästa har vi ju redan, eller hur??

Vi ses i morgon. Glöm inte att rösta i kväll!!!

Puss

2010-11-27 @ 15:59:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0