Elise Farm

Mitt inlägg kommer idag ifrån Elise Farm, någonstans mitt i Skåne i närheten av Ringsjön. Här är vi iväg ett helt gäng från säljavdelningen för att få ihop handlingsplanerna. Pannorna i djupa veck alltså. Har ett jättefint rum, tyvärr ganska kallt och med en viss avloppslukt (och det är inte jag...) som jag hoppas att de nu lyckats råda bot på med lite vatten. De påstod nämligen att det berodde på att vattenlåset torkar igen. Kanske, kanske inte...

En gemensam aktivitet har också genomförts idag och det var att skjuta lerduvor med hagelbössa... OMG! Killen som var ledare för denna aktivitet var klädd som för världens fågeljakt på den engelska landsbygden och han ville verkligen visa oss hur duktig han själv var och kastade upp lerduvorna över huvudet på sig själv och sköt. Kändes sådär säkert när man stod där med lerduvestoft i munnen. Och träffade han inte så jagade han den stackars lerduvan över åkern och sköt vilt... lätt okontrollerad och något besatt. (*skrattar*)



Skulle gjort som i gårdagens avsnitt av Starke man... klättrat på ölbackar.

Nu är det dags för lite käk... ha det!!  //Farmskan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0