Från bror till syster

Såg ni serien Bortskämda ungar som började på Svt 1 igår? Herregud säger jag bara... jag har curlat i mina dar, jag har hämtat och lämnat men aldrig, aldrig att det gått så långt som det de visade igår. Och det värsta är att det är ju inte ungarna det är fel på, det är ju föräldrarna!! Maken satt i exakt fyra minuter och tittade sen fick han spelet och blev så förbannad att han var tvungen att gå därifrån. Men eftersom jag var full av positiv energi från min härliga måndag satt jag lugnt kvar... Programmet var både roligt och tragiskt på samma gång.

Glömde ju säga GRATTIS till lill-sonen som äntligen, efter mycket möda och mycket besvär, klarat sin Anatomi-tenta. Nu är han i fas och kan med alla tentor fixade gå in på tredje terminen. Snart är brodern en syster... Du är bäst hjärtat



Har precis fixat ett nytt CV till dottern som letar jobb med ljus och lykta. Har ni tips eller idéer så vet ni var ni skall ringa. Alla tips emottages med tacksamhet

Imorgon är det dags för maken att dubbas upp till tredje graden. Är man inte stolt så säg! Egentligen är det ren och skär avundsjuka. Jag vill också dubbas, bli lady Färm av femte graden, klä mig i lång klänning och diadem... tänk va! Men man får nöja sig med att se på honom med stolta ögon istället. Min man, sir Väs

Bjuder på en gammal goding som är lika bra nu som då!



//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0