Lite som ketchupflaskan

Gårdagskvällen spenderades tillsammans med hela gänget på restaurang Pastis i centrala Köpenhamn. En otroligt trevlig restaurang med helt fantastiskt god mat. Hit rekommenderar jag alla besökare att gå om man vill äta och dricka gott... Dock blev det ingen sen kväll med tanke på att det var jobbedag idag igen.

06.15 ringde telefonen på mitt rum
- Ehh, hallå svarade jag sömndrucket
- Your taxi's here
- What?
- Your taxi's here
- What taxi??
- You ordered a taxi for 6.15...
- Yes, yesterday evening...
- Oh, sorry I wake you up

Inte konstigt att gårdagskvällens taxi aldrig dök upp... borde anat oråd! Istället fick jag klarvaken efter denna väckning äta frukost med 73 kineser på gruppresa. Dessa små människor kan äta. Har mött ett sådant gäng en gång tidigare när jag var i Tyskland och det var precis likadant då. Dessa människor kan äta!

Workshop hela dagen med bra diskussioner så klockan två när vi slutade var man rejält trött i huvudet. Fick skjuts till Kastrup där jag skulle ta flyget till Stockholm. Usch, det var ingen trevlig flygresa alls... jätteblåsigt och rejält bumpigt när vi skulle landa. Jag som inte gillar flyg hade en tuff tid... men ner kom vi och nu sitter jag här på Freys hotell och väntar på en kollega, Johanna. Tidigt morgonmöte imorgon och sen tåget (japp, jag vågar chansa!) hem imorgon eftermiddag och sen är det slut på flackandet för denna vecka.

Sa jag att jag blev uppgraderad till sviten... jodå så att...

Varför kommer allt på en gång?? Först ingenting, sen ingenting och sen allt?

//Farmskan


Kommentarer
Lena

G R A T T I S ! ! !



Världens goaste vän. Vilka härliga kvällar vi har framför oss nu i december och januari. Det är så kul att dela det roliga med er.

Puss!!

2010-11-24 @ 13:23:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0