Oj oj oj vad bra!!

Gårdagskvällens konsert med Björn Skifs var helt otroligt bra. Jag var så hes när jag gick hem så det knappt gick att höra vad jag sa. Det publikvrål som drog igång när han sjöng de första takterna av "Hooked on a feeling" går ej att beskriva... Ståpäls! Men allt var helt fantastiskt... dekoren, dansarna, musikerna och låtarna! Jag njöt i fulla drag av den gamla godingen



Att sen karln är helt konserverad och lika snygg som förr är bara ytterligare plus (*ler*)

Innan kvällen hade vi en mysig dag med Modern och Rolf (lille vännens namn...). Långfrukost med mycket prat, en liten kort promenad bort till affären, sen lite sill och ägg till lunch innan det var dags att börja göra sig i ordning. Innan konserten började bjöd Modern på middag på Halta Lottas Krog, en perfekt födelsedagspresent! Vad ska man med fler prylar till...

Idag for vi hemåt igen efter frukosten och gjorde en snabb visit inom till farmor Signe. Allt var bra som vanligt och hon satt och tittade på skidor när vi kom. Som vanligt jätteglad över att maken var med. Hon, precis som oss andra, längtar nu efter att få sätta upp ljusstakar och stjärnor. Hoppas vi kan få till det i slutet av veckan. Innan dess blir det svårt för nu väntar två dagar i Köpenhamn och sen direkt därifrån till Stockholm på onsdag. Har suttit en stund och förberett mötena och hoppas på att det blir bra dagar.

Nej... tillbaka till väskan och packningen.

Jag är äntligen vaken, ser att tiden är mogen
Jag står härdad och naken, jag får akta mig noga
Nu vaknar lustarna till liv igen, det är nu det händer, äntligen
Min tid är kommen nu så AKTA DIG!

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0