Underbara måndag

Idag har jag haft världens bästa måndag på mycket, mycket länge. Jag har fått sitta en hel dag, andäktigt lyssnande på min stora föreläsarfavorit Christer Olsson. Han har haft en heldag med alla ledare på jobbet så man kom riktigt nära och fick många bra och användbara sanningar. Han är så jäkla bra!!



När han säger saker så blir det så uppenbart hur mycket sunt förnuft som ledarskap och medarbetarskap egentligen handlar om, så det nästan blir pinsamt att sitta där och känna att man inte fattar det själv. Enkla förklaringar som man kan relatera och hålla sig till. Inget krångel... Underbart! Jag är så tacksam över att vi fått denna möjligheten, för det är verkligen en möjlighet som du själv väljer vad du vill göra av. DITT personliga val

Helt enkelt euforisk känner jag mig nu!

Ikväll skall jag bara sitta här i soffan och småle...  //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0