Vad hände?

Skulle det inte bli ljusare på morgonen nu när vi skruvade tillbaka klockan? Fanns inte ljus nära när jag for till jobbet i morse kan jag lova. Och inte när jag åkte hemåt heller... Detta är den värsta tiden på hela pendlaråret. Men ett par veckor till sen kommer ljusstakarna upp i fönstren och sen vänder det igen. Måndag var det i varje fall hela dagen...

Blir en spännande start på veckan. Imorgon åker jag med mitt gäng på planeringsdagar. Det händer inte så ofta att vi får chansen att åka hela gänget så jag ser fram emot dagarna jättemycket. Hoppas vi kan vända på många stenar...



Jag älskar logiken i den här meningen:

Teorin säger att 95% av alla observationer från en normalfördelning faller ±2 sigma (egentligen ±1,96). I detta fall är 95% av observationerna mellan 150 ± 10 och då är alltså en standardavvikelse ungefär lika med 5... Jo, men det fattar ju vem som helst!
HJÄLP!!!!

Nu lite plugg och så hörs vi igen på onsdag kväll... tjingeling  //Farmskan



Kommentarer
Maya

Vad kul att du känner min svåger :)

Hur kan det komma sig? Genom jobb?

Eller sedan dom hade Restaurangen?

Hoppas allt är bra.

Kram Maya

2010-11-01 @ 20:15:05
URL: http://mayashideout.blogspot.com/
Git

Jag försökte seriöst att hänga med i din formel/uträkning, men, nej gick inte som tänkt, tror jag. Ha nu riktigt bra dagar.

2010-11-01 @ 21:47:15
Maya

Då har kanske jag med träffat dig för många år sedan, man sommarjobbade och jobbade på en del lov där ju :P

Ska hälsa honom :)

Kram på dig och ha en trevlig dag!

2010-11-02 @ 07:31:28
URL: http://mayashideout.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0