101010 - HURRA!!

 

Ja må hon leva, ja må hon leva....



Som hon skrattade hela tiden, njöt nog i fulla drag av att ha oss samlade. Hör ju inte ett skvatt men är nöjd med att vi pratar och skrattar, då vet hon att vi har det trevligt. Men det där med saxen mottogs sådär kan jag säga...
- En sax? Vad skall jag med den till?
- Pappa sa att du behövde en sax
- Ah... jag har hundra saxar

5 av 5 toast på den!

Har skypat med stor-sonen också en stund. Kändes skönt att se hans söta nuna och inte bara chatta på facebook. Han verkar ha kommit i ordning och tillrätta, möbler på plats och lite aktiviteter med kollegor på kvällarna. Det värmer mitt modershjärta! Skall bli skönt att ha samtliga fem ungar hemma över julen. Längtar redan!

Precis varit ute och gått en runda i det fantastiska vädret. Det behövdes också efter först kakor och tårta och sen lite käk på det. Nu blir det till att leta upp en resväska och packa lite inför trippen till England imorgon. Checka in väskan eller inte... hm... det är frågan.

Såg SALT igår, en riktigt bra film om ni vill ha ett tips

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0