Arenan är invigd

Så har den då äntligen invigts... Kristianstads nya Arena

  

Två Alvedon, väskan full av Vicks blå och nezeril... och så for vi iväg jag och maken. Utanför arenan möttes vi av ett taktfast trummande ifrån ConRytmo, högt uppflugna på fyra pelare. Häftigt och lite speciellt kändes det allt att står där och vänta på att bandet skulle klippas. Väl inne lotsades vi upp i Stjärnrestaurangen där det väntades tre rätters middag och med full utsikt över hela arenan som snart började fyllas med folk.

Klockan halv nio drog uppträdet igång med Måns Zelmerlöv som kombinerad artist och konferencier. Och sen följde de i en lång rad... Salem El Fakir, Tommy Körberg, Con Rytmo, Olle Jönsson (!) och till sist Lena Ph. Verkligen en kanonshow!

     

Modern var snäll och både lämnade och hämtade oss efteråt så vi kunde verkligen njuta av kvällen... tillsammans med 4.699 andra. Skänker ett stort tack till Pia och Jan(a) som fixat så perfekta biljetter! Att sitta på tredje raden tyckte maken var perfekt för då hade han full koll på Lena Ph (*ler*). Och visst fasen är hon snygg!

Idag är jag något piggare i kroppen men hostar lite fortfarande. Jag och Modern har varit en sväng hos farmor Signe som blev jätteglad när vi kom
- Köpte du något i England?
- Ja, en klocka till Stefan och en parfym till mig själv
- En parfym... vad kostade den?
- Inte så dyr, runt 400 kronor tror jag
- 400... du har ju damm i huvudet

Och sen var det nog snackat om det! Ha ha ha...

Snart dags att fixa lite mat och sen blir det bara lite mys i soffan ikväll

Ha en skön helg i det fina vädret  //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0