Det här med religion

Den här artikeln är faktiskt ganska mitt-i-prick... varför skall vi tycka att Koranen är så hemsk när vår egen bibel inte är mycket bättre? Den här insändaren har verkligen tagit fasta på orden. Tack Macke för bidraget!



Sådana här insändare gillar jag, lite glimten i ögat och inte bara gnäll

Har varit i Lund och jobbat på förmiddagen och sen efter lunch blev det Älmhult... fasen vad tråkig den vägen är att köra. 23:an är verkligen ingen raksträcka precis... bara kameror och 30-50-70-sträckor. Pust och stånk! Men fram kom jag i tid till mötet och sen var dagen slut.

Såg ni förresten Starke man igår? Ett riktigt roligt avsnitt tyckte jag... hans min när han förstod att swingerklubb inte var en dansklubb var obetalbar. "Gunvor! Inte ett ljud om det här..." (*skrattar*)



Skön låt för lata dagar... som idag //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0