Fullt tryck

Vilka dagar vi har haft denna veckan! Massor med kunder som vill komma i kontakt med oss och det är ju hur roligt som helst. Hellre det än stiltje... Dessutom fick vi idag besök av goa Frida som bakat muffins med frukt och mandelmassa till fikat. Hur gott som helst och verkligen sånt man blir tjock av... precis som jag beställt.

Gårdagskvällen spenderades hemma hos Nenne, vi skulle ha tjejträff men tyvärr blev det lite "drop-outs" under dagen så vi blev bara tre till slut. Mer mat till oss (*ler*). Ibland är det bara så skönt att sätta sig ner till färdiglagad mat, prata skit med folk som känt en sen barnsben, ta ett glas vin (eller ett alkoholfritt alternativ för oss som vill ha det...). Man behöver inte mycket mer än så ibland för att få lite energi.

När jag kom hem framåt kvällskvisten var det hög tid att börja röja i fönstren för idag kom han... mannen, myten, legenden, den fantastiske fönsterputsaren Eskil. My man! Så jäkla gott att komma hem och se de fina fönstren idag efter jobbet. Bara några veckor till i mörker sen kommer adventsljusstakarna... aaahhh!!



Gick faktiskt en sväng bland julpyntet idag men det var så långa köer att jag inte orkade stå där. Men hittade en del nya julgranskulor, eller julgransstjärnor, som jag nog kommer att köpa. Alltid retar det någon (läs: maken)

Annars är det mycket som snurrar just nu i Farmskans huvud. Högervarv eller vänstervarv? Sova med fienden eller inte... ja, ni vet sånt som man kan gå och fundera på. Hoppas att det slutar snurra snart och precis som ett rouletthjul stannar det en kula och man vinner högsta vinsten. Eller nåt...

Imorgon är det Lund igen. Lite möten både fysiska och på telefon och sen imorgon kväll skall jag ÄNTLIGEN få gå och klippa mig igen. Ser ut som om jag går omkring med en sån där stor rysk mössa på huvudet. Ibland är jag bara så trött på mitt hår... vill klippa det riktigt kort men det kommer Sascha aldrig att gå med på. Skall tjata allt vad jag kan imorgon. Dagens stora samtalsämne var annars att Mulle tränat löpning i tights. Fågel eller fisk? Malin?

Heja GUNVOR!!!



//Farmskan

En tredjedel av den jag var går hem
det här är slutet på vår film, från och med nu
Oskar Linnros


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0