Glukosamin

Min man har det inte lätt... igår åkte han till Apoteket på lunchen bara för att inhandla en burk med Glukosamin tabletter till sin fru. Inte för att jag hade bett honom utan för att han inte ville att jag skulle ha ont i mina fingrar. Hur snällt som helst... men jag och mediciner är liksom inte helt överens. Så istället för att bli glad över omtanken började jag ifrågasätta varför och vilka biverkningar som fanns och att "jag minsann inte tänkte äta några skumma tabletter". Så idag hade den snälla maken varit och bytt ut burken mot några av de vitaminer jag dricker varje dag. Han är så söt och alldeles, alldeles för snäll!!

Förkylningen börjar äntligen att ge med sig lite men istället har jag fått ett mystiskt och gigantiskt stort blåmärke på min ankel. Hmm... börjar snart bli Usch & Fy i miniformat....



Skall bli skönt när det blir helg... skall försöka sova ikapp lite tänkte jag och har också en bokning för thai-massage. Ser fram emot att inte göra någonting. Bara jag och mina tankar

Det står en clown i mina kläder, och svär att allting är OK  //Farmskan


Kommentarer
Git

Ät ingefära istället för glukosamin. Riv det i kokhett vatten och drick på morgonen, krydda maten, riv det på mackan, ja du kommer säkert på mer sätt. Det hjälper lika bra och det har inga biverkningar. Dessutom kostar det betydligt mindre. Lycka till!

2010-10-20 @ 19:51:12
URL: http://gitemanuelsson.blogg.se/
Kusin P

Du skulle behållt Glukosaminet. Hur bra som helst mot artros!

2010-10-20 @ 21:37:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0