Hälsa och Skönhet

Sovmorgon!! Det gillar Farmskan... och eftersom kaffet tog slut igår kväll fick vi vackert vänta till affären öppnade vilket gjorde att man med gott samvete även kunde ligga kvar och läsa. Just nu läser jag Hundraåringen. Har ni inte läst den så gör det... man skrattar gott



På tal om hundraåringar så är det kalas hos farmor Signe imorgon... visserligen inte hundra men så  nära man kan komma, 99 år blir hon på måndag. Kalaset blir dock imorgon och det bjuds på tårta och kaffe. Förmodligen första och sista gången man kommer på ett 99-årskalas. Och japp, saxen är inhandlad.

Maken och jag har varit flitiga som små myror och städat, tvättat, handlat och grejat i största allmänhet. Nu när han slipat trappan låg där ju som ett vitt stoft över golven. Men nu är det borta! Ett besök hos svärmor och svärfar hanns också med under dagen innan det var dags att åka in till stan. Lilla dottern skulle gå hårmodell på Sommarlust och vi skulle titta. Det var inne på Hälsa- och Skönhetsmässan och man blir smått förundrad när man går där inne. Herregud vad mycket "skit" det finns...

Reiki, regression, aloe vera, hjärtats harmoni, tatuering... jag blir bara trött!
Varför kan man inte vara sig själv? Jag fattar inte

Dottern då... jo så här såg hon ut



Kanske ingen frilla man går omkring med till vardags... fast i och för sig, den funkar ju under kock-mössan i alla fall (*skrattar*). Lite Pink, lite Robin...

The things we do for love!  //Farmskan


Kommentarer
Lena

Hallå vännen, vad glad jag blir att du gillar boken. Den inre skönheten är den vackraste, men det är ok att hjälpa till med utsidan ibland. Och du vet ju var du hittar de bästa produkterna...

Kram

2010-10-09 @ 18:42:57
Maya

Haha, jag läser med den :)Kan det va tips från kollegerna tro ;)

Ha en fin söndag!

Kram

2010-10-10 @ 09:54:33
URL: http://mayashideout.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0